Saturday, January 22, 2011

Sinis Yang Manis



                              Aku menyampah gler dgn org yg suka judge diri aku
                                     based on pakaian aku..tolong r beb..kita mst r 
                                             berpakaian ikut kesesuaian majlis kan??
                                              ni duk sebok perli2 kain x cukup laa
                                                     apa laaa...bengang dowh!!
                         

A'ahh.aku mmg sokong ngko.. dorang xtau pentingnya
 berpakaian ikut majlis ni. smpai mse nti kite SEMUA  
kne pkai ikot ksesuaian mjlis .
sume pkai wne puteh,tutop hbes. xyah risau xckop kaen,
 designer profesyeneL da uko baeK punye kte pnye kaen 
KAPAN d hari pengKEBUMIan nti. 
Siap tlong pkaikan lg tu. pakej!tapi ye laa..dorang xtau..dorang kan kolot
ngko je yang tau~~~

Amboii..!!!sedap nyer ngko punya bahase..agak2 r beb!!


Bahase mne? aku pkai bhse sukesukeHati, 
xreti gune bhse2 memikat hati~ 


P/s: sabda Rasulullah S.A.W kepada Asma' Binti Abu Bakar,
"Wahai Asma' sesungguhnya seorang wanita itu apabila
telah baligh,maka tidak boleh baginya menampakkan
kecuali ini dan iini", seraya menunjukkan wajah dan telapak
tangannya. (HR Abu Daud)








                                                                                     

No comments:

Post a Comment