Sunday, January 2, 2011

Tahun Baru Semester Baru!!


Alhamdulillah..Syukur kepada Allah SWT. saya.masih lagi diberi peluang bernafas pada tahun yang baru...harapnya dgn meningkatnya usia..amalan saya turut meningkat...hehe..kalau mengikut tahun,,maka sekarang saya sudah berusia 22 tahun!..macam x percaya..kalau masa sekolah2 dlu rasa org yg umur 22 tahun tu dewasa sgt...tp bila sendiri dah sampai umur ni...macam x dewasa pun saya,,hua3..

Macam biasa.setiap kali tahun baru mesti org akan tanya apa azam thn baru???seperti biasa jgk..mcm2 jwpn ada,,,tp sesungguhnya sepanjang usia saya ni..sekali je pernah azam itu menjadi nyata,,,hahhaa,,tahun ni x tau laa...hopefully berjaya ditunaikan..hehe tgk la camna nnti,,,

Bercakap plak mengenai semester baru...adess...penat kot sem ni...
Sebelum balik kolej pagi td semangat dah berkobar2 ni nk memulakan sem baru..sekali sampai kat kolej..hallamak...beratur  nak naik lif cam nak beli tiket konsert,,,maka semangat yg membara td semakin tergugat,,haha..maka terpaksa saya mendaki tangga ke tingkat 6..dgn beg yg berat,,,huhuu....

Brg2 dlam stor x angkut lagi,,bilik x kemas lagi...,esk dah la kls kul 8 pagi....layan blog leh pulak..huhu...sabau je laa...~harus mengemas sekarang~

No comments:

Post a Comment